I min tid i detailhandlen og også nu tog vi kunderne meget alvorligt! Vi var til for dem til problemet var løst også selv om kunden måske havde været lidt skyld i fejlen. Den tid er forbi om ikke andet så hos Microsoft som i en måned nu ikke har kunne lukke mig ind i mit system – eller har ville lukke mig ind!
Jeg har gentagende gange i de mere end fire uger identificeret mig selv for dem som at jeg er MIG – med koder – ticket numre – passwords og andet. Jeg har sågar kørt til Lyngby og mødt op fysisk hos Microsoft for at identificere mig selv og for at få hjælp.
Jeg har nok været i kontakt med over 40 MS folk online og på telefon og de ser problemet og sender mig videre igen og igen – ud i det håbløse INGENTING!!
Jeg har selv haft og har flere eksperter på for at sikre at det ikke bare er mig og “Fejl 40” og hele problemet eller løsningen ligger hos Microsoft som siger de skal være sikker på at jeg er mig.
Jeg tisser gerne i en kop, stiller op med blodprøve og anden DNA for at vise dem at manden bag henrik@buschonboard.dk er MIG!
Jeg kan ikke se hvad jeg kan gøre mere??? KAN DU?
I går fik jeg et lille håb da jeg igen blev ringet op af en MS support på øverste hylde der sammen med mig guidede mig igennem log on (det har jeg nok gjort over 400 gange den sidste måned) men han virkede seriøs og efter 8 minutter sagde han at alt var klar han skulle bare lige sikre sig at jeg er mig og at den ADMIN der står i mit system ikke findes. Således skal der sendes en mail til dem (det har MS gjort flere gange) for at se om der er reaktion indenfor 24 timer. Meget belejligt var klokken 17.15 i går så da vi sluttede samtalen sagde han vi vender tilbage mandag!!! Så gik der endnu 2-3 dage. Tror ikke Microsoft ved hvad kundeservice er og hvad deres ellers fremragende systemer betyder for deres kunder.
Hvordan kan en virksomhed som Microsoft holde lukket når man betjener alverdens kunder som er afhængige af at alt kører 24/7???
Hvordan kan man som ansvarlig medarbejder sidde og kikke på at jeg som kunde og ikke mindst deres medarbejdere skal bruge så meget tid på så lille en sag?
Hvordan får jeg løst min “sag” – Microsoft svigter i den grad og kan ikke fortælle mig hvad jeg skal gøre mere!!
Kan du give mig et godt råd?
Kender du nogen i Microsoft?
Du må gerne dele min oplevelse i håbet om at nogen reagerer!
TAK
HB