Kunderne har noget at glæde sig til!!! – NEJ MEGET at glæde sig til!
En analyse fra Retail+ viser at vi som kunder i forretningerne har noget at glæde os til.
I toppen af analysen viser det at 79% af butikkerne vil fremme butiksoplevelsen når vi handler!
85% vil fokusere på kundeservice i de kommende 12 måneder – derfor har vi noget at glæde os til!
Når man så tillægger butikkernes ønsker om at skabe flere oplevelser og sikre at kunderne får specialiseret viden om produkterne så sker der sgu´ noget i min gamle branche – eller gør der?
Er det bare håb og ønsker – eller er det virkelige prioriteringer der skal udmøntes i noget vi som kunder kan mærke?
Jeg tvivler desværre – og mine oplevelser HVER dag i butikkerne lader meget tilbage at ønske – desværre – men jeg glæder mig til at det sker – og jeg tror selvfølgelig på det når de siger de VIL gøre det!
Velkommen i butikken igen….hvis du vil have oplevelser, service og specialiseret viden i fremtiden! Netop det er de fysiske butikkers vigtigste våben mod WEB shop og internethandel!
God fornøjelse!
Henrik Busch
25. juli 20023